Θα τρελαθούμε τελείως;;;;
Διαβάσαμε σε άρθρο της Ροδιακής[1] ότι οι 3 αεροπορικές που
δραστηριοποιούνται στη χώρα (Aegean,
Sky Express, Ellinair) αναζητούν «σανίδα σωτηρίας».
Αλήθεια τώρα;
Οι εταιρίες αυτές που μέτραγαν κάτι δεκάδες εκατομμύρια
ΚΑΘΑΡΑ κέρδη κάθε χρόνο, ακόμα και μέσα στην κρίση, ζητάνε σανίδα σωτηρίας; Αν
είναι έτσι τότε τι να πουν οι εργαζόμενοι και σε αυτές τις εταιρίες που μετά
την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου στις 20-3-2020, είτε μπήκαν σε καθεστώς
αναστολής (έχουν απολυθεί επί της ουσίας) ή αν συνεχίζουν να εργάζονται
αμείβονται με το 50% του μισθού τους, δύο βδομάδες το μήνα χωρίς ταβάνι πέραν
του ημερήσιου στις υπερωρίες; Μήπως και αυτοί έβαζαν κάθε χρόνο εκατομμύρια
στην άκρη;
Το θράσος τους δεν έχει όριο!
Κληθέντες στο δημοτικό συμβούλιο, την Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου
2018, προκειμένου να δώσουν εξήγηση για τα πανάκριβα εισιτήρια του δρομολογίου
Ρόδος-Αθήνα. Τα στελέχη της Aegean ανάφεραν χαρακτηριστικά «για το δρομολόγιο Ρόδος – Αθήνα,
επειδή οι φόροι της Fraport δεν είναι οι ίδιοι με το αεροδρόμιο της Αθήνας, το
έσοδο της Aegean για ένα εισιτήριο που πληρώνεται στα 54,97 ευρώ είναι 32,6
ευρώ[2]».
Είναι αληθές ότι οι φόροι που έχει θεσπίσει η Fraport είναι
μεγάλοι, αλλά α) ακόμη και αν μειώνονταν αισθητά δεν συνεπάγεται ότι ανάλογη θα
ήταν και η μείωση στις τιμές των εισιτηρίων και β) αυτά είναι τα «καλά» των
ιδιωτικοποιήσεων. Οποιοδήποτε κόστος για μία εταιρία μετακυλίεται στον καταναλωτή.
Να τα βλέπουν αυτά οι θιασώτες των ιδιωτικοποιήσεων, που κατά καιρούς ρίχνουν
κροκοδείλια δάκρυα είτε αφορά παράγοντες της Τοπικής Αυτοδιοίκηση, είτε στελέχη
της προηγούμενης κυβέρνησης. Να σημειώσουμε εδώ ο πρώην Υφυπουργός Ανάπτυξης
της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Στέργιος
Πιτσιόρλας. ανέλαβε τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της AVIAREPS. Ο επιχειρηματικός
όμιλος AVIAREPS, εκτός των 2
εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, περιλαμβάνει και τη μία εκ των τριών
αεροπορικών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, τη Sky Express.
Και σήμερα; Σήμερα ζητάνε (απειλούν) από το ελληνικό κράτος
να τους προικίσει με κρατική χρηματοδότηση, διαφορετικά ΔΕΝ διασφαλίζεται η
συνδεσιμότητα των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα. Δηλαδή πάλι ο ελληνικός
λαός να πληρώσει τα σπασμένα! Και ήμαστε σίγουροι ότι η Ελληνική κυβέρνηση, στα
χνάρια και των προηγούμενων κυβερνήσεων, κάτω από τις επιταγές της ΕΕ και τις ανάγκες
της ντόπιας πλουτοκρατίας, θα βρει και θα προσφέρει απλόχερα τα απαραίτητα
κονδύλια. Από όχι μόνο αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι να προσλάβει μόνιμο
υγειονομικό προσωπικό, βάσει ακόμη και των standards που θέτει ο Παγκόσμιος
Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.), αλλά χρυσοπληρώνει και τον ιδιωτικό τομέα για να
«παραχωρήσει» προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου